Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij een overzicht verzameld van de meest voorkomende vragen die gesteld worden door onze klanten. Heeft u een specifieke vraag die er niet bij staat? Neem dan contact met ons op, of mail ons op info@fashionzonnebril.nl.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Fashionzonnebril zorgt ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk in huis hebt! Als uw bestelling op voorraad is, heeft u deze binnen 3 tot uiterlijk 7 werkdagen in huis. Mocht uw bestelling niet op voorraad zijn, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om u de precieze levertijd te melden. Wanneer u kiest voor betaling via bankoverschrijving wordt uw bestelling verstuurd na ontvangst van uw betaling.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling wil retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Vermeld bij het retourneren van de bestelling uw NAWTE-gegevens, uw rekeningnummer, het ordernummer en de reden van retourneren. Vervolgens storten wij het geld terug op uw rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wilt u uw bestelling retourneren? Stuur deze dan naar: Fashionzonnebril Kerkstraat 34-36 2042 JG Zandvoort Vermeld bij het retourneren van uw bestelling uw NAWTE-gegevens, het ordernummer en de reden van retourneren.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Fashionzonnebril.nl verzend uw bestelling met de gerenommeerde koeriersdiensten PostNL, DHL of TNT. Uw bestelling wordt in een harde kartondoos gevuld met beschermende materialen verpakt, om beschadiging tijdens het transport te voorkomen.

Wat kost het mij om mijn bestelling naar het buitenland te laten opsturen?

Fashionzonnebril.nl betaalt altijd de verzendkosten tot aan de Nederlandse grenzen. Buiten de Nederlandse grenzen, zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. De kosten van het opsturen van de bestelling naar het buitenland zijn afhankelijk van de afstand die uw bestelling moet afleggen.

Kan ik een bestelling ook laten versturen als cadeau naar een ander adres?

Dit is absoluut mogelijk! Geef in dit geval bij uw bestelling aan dat het om een cadeau gaat. Het opgeven van een afwijkend afleveradres kan bij ‘opmerkingen’. Ook kunt u een e-mail met het afwijkende afleveradres sturen naar: info@fashionzonnebril.nl